måndag 25 juli 2011

25 Juli 2011

Semestern tickar på......

..... bara några veckor kvar innan man börjar jobba igen. Det kommer bli en spännade höst. Peter har nytt jobb. Jag har nytt jobb. Mione börjar 1a klass. Jag fortsätter mina fotograferingar med mer erfarenhet än någonsin. Det kommer bli fantastiskt bra. Tror o hoppas jag iaf. Jag har ju även en resa till London med tjejerna och en resa till Thailand att se fram mot.


Nu när vädret är sämre o kallare fungerar magen o bajseriet bättre. Kanske vätskenivån är bättre i kroppen. Det verkar gå i perioder. Jag får se vad framtiden ger....


Ännu mer kläder är shoppade naturligtvis. Det  är ju så kul. Tänkte jag skulle ta o fota lite så ni får se lite kreationer. Men jag har ju plockat ner studion eftersom vi håller på o renovera där. Men nåt ska jag väl hitta på. Min 7åring är rätt säker med kameran så hon kasnke kan vara standinfotograf!! Kunde inte låta bli en röd klänning idag. För 50 spänn är det ju ett måste. I love REA!!!


Förra veckan klippte jag mig igen. Då blev det KORT kan jag lova. Kände mig som en pojke. Nu börjar det växa ut lite så frisyren blir bättre. Jag ksa inte sticka under stolen med att jag saknar mitt inte långa hår men lite längre iaf. Nu känns det som att jag har klippt bort allt gammalt slitet kan jag lova. Så jag ska nog ta o spara sen. Beroende på hur det ser ut med utväxten.






Fortsatt trevlig sommar på er!

1 kommentar:

  1. Härligt att du mår bra :)
    Jag har kommit på att REA är helt fantastiskt, har aldrig tyckt det annars men i år har jag fyndat mycket ;)
    Kram Linda

    SvaraRadera