torsdag 4 oktober 2012

4 Oktober 2012

Jag har inte så mycket att tillägga just nu....


...... jag har bara ont hela tiden. Kämpar på med att vara vaken halva nätterna o är så trött så jag tuppar av snart. När man ser kl1 kl2 kl3 kl4 kl5 kl6 kl7 osv varje natt blir man liiite trött tillslut. Jag har världens bästa unde, men vad är problemet med att sova några timmar i sträck så mamman får  sova. Inte äta varje timme. SOVA VARJE TIMME kära lilla vän!!



Jag har även börjat jobba igen sen i tisdags. Dagmammajobbet är i full gång. På måndag börjar fotograferingarna. Jag har PANIK!!! Hur ska jag orka???? Inte att jag inte vill. MEn jag vill gärna fota på eftermiddagarna ist för på morgonen. Men det går inte. Jag är även ensam med barnen i helgen för mannen ska på SM i Göteborg.



Nä jag får väl hämta en cola o äta lite shoklad så jag orkar ha ögonlocken uppe en stund till idag....



Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar