fredag 12 oktober 2012

12 Oktober 2012

Trött, tröttare, tröttast!!


Det är jag det!! Men det är bara kämpa på antar jag. Höstens fotograferingar är i full gång. Kul att vara igång. Önskar bara lite underlättning i form av sömn bara. Kroppen är inte riktig med heller. Man är ju ett vanedjur. Min man är ju med o bära väskor o har Morris medans jag fotar. Men jag råkar lyfta lite stolar här o nån unge där. Vilket känns i kroppen. Jag försöker verkligen, men innan jag kommer ihåg är rörelsen redan gjord. Jaja, det kunde vara värre.

Riktigt så trött som bilden är jag inte men inte långt kvar.... Så se upp på ICA jag kanske står så där snart!!



Min kost är under ALL kritik!! Leva på cola o mackor, bullar mm är inte bra kan jag lova. Men jag hinner o  orkar inte. Idag fick jag med mig en påse broccoli hem  från affären iaf. Alltid nåt. En lottovinst till mig nu o jag anställer en kock på direkten. Det skulle nog göra susen för min ork också. Och för tarmarna. Ska snart ta tag i det.... kanske..... när jag orkar.... SNART hoppas jag!!






Nä nu måste jag fortsätta med bilderna innan det är dags att hämta dagbarnet!!


Sov så gott ni som kan. Och ät nyttigt o sitt ner i lugn o ro ni som kan. Snart ska jag också det. Fast det är ju så att ni har ju faktiskt ingen liten Morris o gosa med DET HAR JAG !! I måndags på 6 veckorsdagen fick jag första riktiga leendet tillbaka av honom. Lyckan va total i en amammas hjärta!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar