tisdag 16 oktober 2012

16 Oktober 2012

Jobba....


Fotograferingarna är i full gång nu. Funkar ganska ok. Men oj vad van jag är att lyfta lite här o där. DET känns i ryggen nu.Vad som är otränad rygg, foglossning o allmänt ont vet jag inte. Kom på igår att jag fyller ju år om en månad o då kan jag ju önska mig träningskort på Friskis o Svettis.

Jag har iaf bokat städhjälp här hemma nu. De kommer varannan vecka. Vilket känns fantastiskt bra. Ett stressmoment borta iaf. Det blir sanerat lite då iaf. Tack för RUT!! Ska man hinna en liten bäbis OCH två heltidsjobb så behövs det lite hjälp. Jag som har så svårt att be om hjälp tycker ändå att det här känns bra.








Lilleman är jätteförkyld nu. Så mycket snor i en så liten näsa. Så här hemma kräks det slem i långa banor nu. Storasyster va sjuk i helgen o är lite snuvig fortfarande. Men det är ju lite lättare med en stor sjukling än en liten!! Håller tummarna att det går över snart.
Det är roligt att på alla ställen jag varit o fotat på nu säger att jag ser så fräch o smal ut!! Haha tänk va lite smink o alvedon kan göra för att trolla bort trötthet.



Det händer inte så mycket här nu. Bara jobb o småbarn!!

Må så gott ni allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar