tisdag 23 oktober 2012

23 Oktober 2012

Jag jobbar på!


En dag med mamma/frun på jobbet!
 
Jag är så dålig på att dricka. Jobbigast är att förr kunde man ju stjälpa i sig ett eller två glas vatten o komma ikapp. Men nu går ju inte det. Bara småsmutta lite. Då glömmer jag bort det. Tills jag står här med huvudvärk på eftermiddagarna varje dag!!!

Jag har shoppat lite nya kläder till mig nu. Jag är ju lite för fet igen för mina smalkläder och de gamla mittimellankläderna är ju kastade. Magen e ju lite sladdrig fortfarande efter snittet så jag måste ha lite för  att dölja det. + att jag inte kan ha massa glitter mm eftersom jag har lilleman hängande på axel och vill inte att han ska göra sig illa heller. Det går även åt en del kläder för att det blir ju en o annan kräka....

1 kommentar:

  1. Vilka finisar :-) Snart lpmmer du i dina smalkläder igen, det har ju inte gått så lång tid. Jag har kommit igång med träningen... eller rättare sagt jag har köpt kort, fått ett träningsschema och varit där 2 ggr. I morgon kör jag igen!! Satsar på styrketräning 3 ggr/veckan eftersom kroppen är helt förslappad och jag har verkligen inga muskler alls kvar. De var de första som försvann när jag gick ner i vikt. Vägde mig i morse och vågen visade 69,4 alltså minus 24 kg :-) Hoppas att vågen stämmer för jag litar inte riktigt på den men om det stämmer så har jag 4,5 kg kvar till min målvikt. Tror du att vi kommer att kunna bli av med sladdret på magen eller får vi lägga oss under kniven igen? ;)
    Ha en bra dag/vecka med din fina familj!!
    Kram Linda

    SvaraRadera