fredag 9 september 2011

9 September 2011

Någon som har några timmar till övers?

Jag skulle behöva några till just nu per dygn. Det är sjukt mycket på jobbet just nu. Det går åt ########## med en del också. Jag blir galen när blixtar, datorer mm inte funkar. Jobbigt när sånt händer. Men det gick att lösa iaf. Men det ger så mycket merjobb. Och det finns det inte tid för. Det går  liksom åt ca 16 timmar per dag just nu till jobb. Så jag fattar egentligen inte vad jag gör här!! Sitta o skriva när jag ahr jobb :-)
Ryggen har redan pajat ur också. Sjukt ont, funderar på att gå iväg till nån naprapat.


Hur funkar maten dårå?
Nja, jag märker att jag kommer in i gamla vanor. Dvs struntar i o äta tills jag håller på ramla ihop av energibrist. Så lunchen blir det lite si o så med kanjag säga. Så då blir det till att "äta ikapp" på em o kvällen. Vilket INTE är bra. Jag försöker bättra mig. Men det blir lite svårt när jag äter frukost vid 7tiden. Sen jobbar jag som en tok till 11tiden utan någon slags paus. Har jag tur hinner jag få i mig lite vatten iaf. Så då ta jag nåt lite snabbt i bilen som jag har med mig som amtsäck.  O då blir jag ju mätt ett tag så jag inte orkar lunch. För jag är för hungrig för att vänta på lunch på nåt hak nån stans.... Ja sådär håller det på. Men det är några månader nu när det är som värst med fotograferingarna. Sen är jag nog på banan igen hoppas jag.  Men jag tycker ändå att det funkar bättre än jag ahde trott.


Jag har precis varit o kikat lite snabbt på nya Friskis o Svettis i Enköping. Det va såååå fint. Allt är sprillans nytt. Så nu blir det till att köpa kort där. JÍPPIIII!!!! Det har ju även de maskinerna som jag letat efter. Så nu ska jag bara hitta några timmar så jag kommer iväg också....







Jag har varit iväg idag på morgonen (ÄNTLIGEN!!) o tagit blodprover till den där studien jag är med i. Jag började fniss när hon drog åt det där bandet runt armen som gör att blodet stannar nertill i armen. VA MYCKET SKINN jag har som är löst !!! Jag ser ju o känner med för den delen, att det finns massa löst skinn. Men det såg ju för roligt ut. Jag fick även lära mig ett nytt uttryck för "gäddhäng". Östermalmsgardiner!! Men jag känner ingen panik över det. Jag ska träna bort det snart.


Ikväll blir det tjejmiddag med mina bästa kompisar. I morrn o på söndag ska jag på livsstilsskolan på CFTK. Jag återkommer o berättar mer sen. Jag ser verkligen fram mot det. Men vad ska man ha på sig? Man vill ju va lite fin eftersom vi ska ut på middag sen. Men så ska vi tydligen få träna nåt också. Jaja, jag tar med mig lite grejer så får vi se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar