fredag 16 september 2011

16 September 2011

TJOHOOOO!!!

Jag firar -25 kilo idag!! Lycklig må jag säga. 71,9 kg stog det på vågen i morse. Så det är -25,1 kilo! Jag försöker minnas när jag vägde så lite sist. Kan inte komma på det men det är ju minst 12-13 år sen iaf. Fast då va jag ju ung i vältränad samtidigt, så jag va nog smalare än vad jag är idag. Jag längtar tills jag kan få upp en sån här skylt med 38 på. DÅ är jag i mål. Mitt nästa delmål är 69kg. Det skulle jag ju vilja nå innan 16 nov. Den 17 nov åker jag o mina tjejkompisar till London. Då hade jag ju hoppats på att vara under 70.2 kilo på 2 månader, tror ni jag når dit? Jag ska göra så gott jag kan för att nå dit........ Om det så bara står 69,9!!!!!


Nu är jag på G. Så jag firade stort idag på morgonen med att köpa mitt Friskiskort. SÅ idag va jag på gymmet o testade läget. Det kändes ju såå skönt att vara där. Im back in buisness så att säga. Men jag upptäckte att jag HAR INGA magmuskler alls!! Det va en maskin som jag trodde det va fel på. Men sen kom en ung kille okörde gärnet i den. Så jag antar att det va Mig det va fel på.... Så nu slog tävlingdjävulen in. När kommer jag klara DEN maskinen tro? Jag har bokat tid med en PT som ska visa maskinerna. Fast det är några veckor dit tyvärr.
Jag ska försöka övetala min dotter att hon ska våga o vilja sitta i barnrummet på söndag så jag kan gå på mitt första pass. Hon blir så blyg för nya människor o så. Men annars kommer jag inte iväg. Så det blir operation övertalning i helgen. Det värsta va ju bara att barn inte får vara inne i stora gympasalen, då hade det inte varit nåt problem. MEN jag har en övertalningsplan!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar