tisdag 5 juni 2012

5 Juni 2012

Tänk att lilla jag tog studenten vid 3 års ålder!!

Kan inte fatta att det har gått 20 år. TJUGO ÅR sen jag tog studenten. Eftersom jag fyller 23 varje år så måste det betyda att jag tog studenten vid 3 års ålder. Men här sitter man tjock o gravid. Undrar vad jag hade tänkt då om jag visste vad jag vet nu. Jag va mogen tidigt när det gällde många saker. Men så här efteråt.... ja vad man har lärt sig på alla år.
Jag sitter längst fram, tredje från höger i den gula boleron!
1992-06-05 va stora dagen iaf. Underbar dag med strålande sol o glädje.


Men grattis alla studenter till en av mina top 10 dagar i mitt liv iaf. Hoppas ni har lika kul. Nu ska jag göra mig i ordning för att fira en student på em.

Lite rolig kuriosa är att min gamla chef tog den här bilden. En medelåldersman som alltid talade om för mig hur dålig jag va. Hur liten o obetydlig jag va. Hela tiden!! Jag kan bara rada upp felen med den här bilden. Tänk om jag tex hade vetat vid 18 års ålder att jag skulle bli fotograf ist för kock som jag utbildade mig till. Jag ahde nog inte blivit ledsen, men förvånad. Jag har ju alltid älskat fotografering, konst, färg o form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar