fredag 22 juni 2012

22 Juni 2012

Trevlig midsommar!! 


Jag måste bara få berätta nåt kul. Jag går här o känner mig så fet o ful o otymplig om man ser bort från alla krämpor. Jag kollade mitt midjemått. Imorrn går jag in i v 30 dvs 3/4 av graviditeten gjorda JIPPIIIIIIIIIII!!!!! MEN jag har 2 cm MINDRE midjemått nu (om man nu kan räkna min "midja" som en midja) än när jag vägde in mig för OP!  + att jag vägde 20 kilo mer än idag. HELT GALET!! Hur såg jag ut? Hur mådde jag? Jag måste ju varit rätt stark eftersom man gick runt o bar på 32 kilo mer. Då ska man ju komma ihåg att jag inte ens han i mål heller. Så ytterligare 6 kilo ska bort = sammanlagt 38 kilo. Men jag va på god väg. Men det känns helt sjukt att denna stora mage som alla tycker är så stor är mindre nu än för 1,5 år sen. På bilden till höger 1 år efter OP va jag 6v gravid.




Våran midsommarvagn är pimpad med löv och kristallkronor. Grill med vänner och mina päron igår avklarad. Det är vi som åker idag på kärran som käkade o hade mys iom att vi klädde vagnen o satte dit alla soffor mm så vi sitter mjukt. Snacksen är fixade för vagnen. Maten är fixad för kvällen grill på annat ställe med andra vänner.
Midsommar är en mysig tradition tycker jag. Mysigast är åka kärra. I år blir det inte så lång tur för mig eftersom det gör sjukt ont i gupp o gropar. Men jag MÅSTE åka en bit iaf.



Nu ska jag ut o förbereda dotterns blomsterkrans innan det är dags att åka iväg.

KRAM till er alla och ha en underbar midsommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar