lördag 14 juli 2012

14 Juli 2012

Hej!!

Jag lever!!! Men min dator har gått sönder.... därav mitt bortfall av info här!! Jag har lyckats köpa ny, men då funkar inte internet!!! Grrr!!!


Vi har varit på 80talsfest iaf. Visst va vi snygga??? Blond dagen till ära fniss. Det va länge sen jag va blond. En av mina bästisar Anna är med på bilden (th) också.
Det va en sjukt rolig fest. På Friibergs Herrgård utanför Örsundsbro.. Superfint ställe om ni inte varit där. Alla mina gamla posters på Carola, Herrey´s, Don Johnson mfl kom till användning igen o prydde hela stället. Hade glömt hur många jag hade liggandes i en låda hahaha!! Minnen minnen minnen!! Underbar musik hela kvällen o natten lång. Synd att den är över bara...



Må så gott!! Jag återkommer när min egen dator funkar som den ska.

2 kommentarer:

  1. Men så snygg du var i 80 tals kläder! Varför går du inte så hela tiden ;)
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Haha så bra det blev med peruken och kläderna :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera