fredag 27 juli 2012

27 Juli 2012

31 dagar kvar nu.....

..... om exakt en månad sitter jag här med en liten kille i famnen. Känns helt galet! Vad har vi gjort??? Hahaha, lite sent att tänka på det nu kanske. Det blir nog bra. Om han bara KOMMER UT NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ju en ultraljudsbild i 3D som man ser vem han är. Men den sitter fast i andra datorn... Han har samma näsa och överläpp som min dottern. En liten "tjockis" ska det vara också. Han är en v för stor. Men jag tror de har fel datum på ankomsten. Jag vet ju exakt vilken dag han är gjord, men jag orkar inte tjafsa. Men man ser på bilden att han redan gosiga kinder o så. Det ska bli så spännade o se om bilden stämmer med verkligheten.


Idag har jag badat för första gången i år. Kallt fastän det va i pool med 25 grader i vattnet. Blir man mer fryssen när man är gravid på ett annat sätt tro!?! Jag kastar mig ju i vattnet annars utan problem. Idag blev det ett dopp o sen upp. Sammandragningarna hägrade snabbt vill jag lova. Att bara sitta i solen i bikini o STOR mage känns något udda kan jag lova. Va folk glor. Man kanske inte får visa sin magen när man är gravid.


Nu är krisen här!! Som Abbes mamma i Madicken säger. Jag har passerat 80 kilo nu. Buhuuuu, panik, blä och ush!! Jag har gått upp 16 kilo nu. En månad till så lär det ju bli en bit till. Förra gången gick jag upp 17 sammanlagt. Och 8 kilo bara den sista månaden. Jag håller alla tummar o tår att det ska gå lite lättare den här gången att få bort skiten igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar