söndag 11 mars 2012

11 mars 2012

Lika bra att jag delar med mig av våran stora nyhet här i familjen....

JAG ÄR GRAVID!!!!!!
Just i skrivande stund så är jag i vecka 15. Lilla bäbisen är planerad att anlända i slutet av Augusti. Vi är glada för det eftersom vi inte har haft det så lätt att få till det här med barn. Vi har fått lite hjälp den här gången också. Men bara av en hög kontroller o några uppsättningar piller. Det tog på första försöket. Så gå ner i vikt  va susen för fertiliteten kan jag lova. Nästan skrämmande. + att vi fick ju hjälp att veta vilken dag man skulle göra bäbisen på. Min kropp o mens har levt sitt eget liv på den fronten innan.

Det är därför jag mår SKIT hela tiden kan jag lova. Just nu är jag bara bitter o önskar jag kunde dra täcket över huvudet o vakna när bäbisen är ute, Jag absolut hatar att vara gravid. Missförstå mig rätt, bäbisen VILL JAG HA. Men vara gravid e inte min kakbit här i livet. USH va dåligt jag mår. Bara 25 veckor kvar. Jag ska dra allt sen för er. Just nu ska jag lägga mig igen. Där jag legat sen jag kom hem o innan vi åket - i sängen.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du mår bättre snart vännen :(
    Att bli sängliggandes är inte kul, jag vet....
    Höra av dig när du mår bättre så kan vi träffas och äta lite :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Grattis i massor till att ni är med barn, trots jobbigt med gaviditeten! Väntan är lång och tuff för många, men i sista änden är det ju värt varenda sekund! :))

    SvaraRadera
  3. Tack tack! Ja det ska bli spännade o se vad det är för en liten krabat som kommer ut sen.

    //Angelica

    Linda, ja en date snart vore kul.

    SvaraRadera
  4. Grattis vad roligt! Hoppas du inte behöver må illa i 25 veckor till.
    Kram Jill

    SvaraRadera