tisdag 13 november 2012

13 November 2012

Det tar sig....

..... sa mordbrännaren!!

 Minus 1 kilo drygt nu iaf. Så det kanske hjälper att sluta med cola o godis + en del promenader. Så det är väl bara fortsätta med det då. Jag har precis varit ute o gått i 1timme o 40 minuter. Det blir ju inget på två dagar nu.Har jag tur kanske jag kommer under 70 snart. Bara 0,9 kvar!

I morrn har jag en jättefotografering, årets jobbigaste. Sen på kvällen ska jag hålla föredrag om att jag går jultomte sen mååånga år för ALLA sjuka barn som ligger inne på Akademiska sjukhuset i Uppsala på julafton. Så halva min julafton ger jag till dom som har det svårt o jobbigt. Ska berätta mer om det en annan dag...

1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag skriver här idag:)
    Härligt med -1 kg du är sååååå duktig!!! Jag kom igång med tränningen och sen tappade jag sugen, har inte tränat den här veckan men det är ju några dagar kvar ;) Jobbet tar all min energi just nu och jag trivs sådär :( Kram Linda

    SvaraRadera