torsdag 1 november 2012

1 November 2012

OK here we go!!


Jag har varit colafri en hel vecka nu. Det börjar släppa lite nu med koffeinberoendet. Jag dricker loka ist vilket funkar ganska bra. Så då har jag gått in i fas två idag. En sockerfri månad. Jag bara MÅSTE klara det. Men just nu så är jag såååå sugen på den där chokladbiten som jag vet ligger i kylen o ropar på mig. Så jag tänkte om jag skriver det här så M Å S T E jag ju klara det. Jag måste komma i ordning med min kropp igen. Mår ju skit av att se ut så här. Hoppas jag kan gå ner lite fettvikt nu under en månad. Så är nästa steg att börja träna.

Nä nu måste jag ta min son o ge mat. Kanske skulle passa på o ta ett kokt ägg till mig med så håller blodsockret lite bättre.

1 kommentar:

  1. Va duktig du är ;)
    Skulle oxå behöva en sockerfri månad....undrar om jag ska köra igång på måndag??? Har iaf tränat lite nu men den här veckan blev det inte så mycket som jag tänkt mig, 1 gång än så länge och hoppas hinna i morgon oxå. Vågen visar nu en 6:a i början av vikte och jag för lite panik när jag tänker på att 7:an kan lätt komma tillbaka. Nä, nu ska vi kämpa på med sockret och träningen så att vi når våra mål. Du har ju förr barn men för mig finns det inte ursäkter. Ha en bra helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera