fredag 10 februari 2012

10 februari 2012

Jaha då va dagen inne som jag väntat på så länge!!

Om en stund bär det av till underbara Thailand. Jag hoppas att  jag o min familj får vara friska så vi verkligen kan njuta av denna efterlängtade semester.  Jag hoppas på lugn o ro, bad, sol i måttliga mängder, god mat, vänliga människor, en massa rolig shopping OCH få umgås med min fina lilla familj som jag älskar mest av allt på denna jord. Jag hoppas jag kommer hem utvilad så jag orkar med en ny tid som kommer väl hemma igen.

Jag mår inte tokbra kan jag lova, men bit ihop är väl ett bra motto kanske!! Huvudvärk, kristallsjukan vill inte ge sig, ont i hals o öron, svamp och urinvägsinfektion. Jag har varit o kurerat mig i flera gånger på apoteket de senaste dagarna så jag hoppas det ger sig snaaart! Jag hoppas på en magisk gräns vid tullen på Arlanda där de botar folk när man går igenom de där pipgrejerna.


Må så gott mina vänner och bekanta så hörs vi snart igen.

Kram, Angelica

1 kommentar:

  1. Hoppas att du kommer att bli frisk så att du får njuta ordentligt av din semester. Längtar efter att få höra hur ni haft det :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera