söndag 9 december 2012

9 December 2012

 Ä N T L I G E N ! ! ! !


Jag har kommit undet 70strecket nu. Vågen visade 69,8 i morse. Nu är jag lycklig. Bara 5 kilo till plusminunoll nu.... KÄMPA!! Det ger lite resultat iaf. Så det känns bra att sockerintaget är minimalt om vågen går neråt och magen mår bra. Nu väntar jag bara på att förkylningen ska ge sig så gymmet kan få sitt första besök. Inser att det är ganska precis ett år sen jag tränade nu. Snart, snart, snart... Jag kom i ett par av mina gamla byxor igår. Men den gosiga fluffiga magen såg inte helt snygg ut i dom. Men det syns inte när jag har fladdrig tröja över iaf.

Kram, A.

1 kommentar:

  1. Va roligt!!!!! Du är såååå duktig!!!! Vilken ålvikt har du? Jag börjar tro att jag aldrig kommer tt nå min, står stilla nu men anstränger mig iof inte så så mycket heller. Har bokat in träning men inte hunnit pga jobbet, hoppas att det blir nästa vecka istället....Hoppas att ni får en bra lucia :-) Kram Linda

    SvaraRadera