måndag 3 juni 2013

3 Juni 2013

Tiden går.. o går... o går....

Hade glömt hur mycket tid en liten bäbis tar. Eller bäbis o bäbis, han är 9 månader nu. Fullt ös hela
tiden vill jag lova. Det har varit vattkoppor i omgångar, jag går just nu med ett skydd på handleden. En sena är paj o jag hoppas slippa Operation!! Andra sjukdomar mm. Tiden räcker inte till för mig. IGEN!!


Vikten går åt hel-ete med!! Hinner inte med träning mm. Har gått upp lite. Jag som lovade mig själv att det I N T E skulle bli såhär. Måste ta tag i det bara. Lite för många privata jobbiga saker som måste fixas klart nu först bara. För många stora beslut vilket ger mig sån stress. Tror att det är DET som gör det svårare. Har ju varit duktig 6-8 v o åt bra o promenerade massor i ALLA väder kan jag lova. Inte ett gram det rörde sig på vågen eller cm i midjan. Då tappade jag sugen liksom.

Må så gott alla där ute.

Kram, Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar